Графік роботи
UA
Кошик
Кошик порожній
Сад та город
Зоотовари
Акції та знижки

Як обміняти або повернути придбаний товар?


Товари, придбані в інтернет-магазині і в роздрібних магазинах LETO, можна повернути відповідно до закону України "Про захист прав споживачів" (вийняток - товари, які не підлягають обміну та поверненню згідно "Постанови №172 КМУ").

3 простих кроки для обміну або повернення товару
 
 
Впевніться, що збережений товарний вигляд виробу  
Підготуйте документи, що засвідчують факт покупки та особу покупця
 
Зверніться до найближчого магазину LETO або зателефонуйте менеджеру

Документи: видаткова накладна або касовий чек + паспорт, банківські реквізити (при оплаті безготівковим розрахунком)


Правила обміну та повернення

  • З моменту покупки пройшло, не більше 14-ти днів (не рахуючи дня покупки)
  • Збережений товарний вигляд: відсутність слідів експлуатації та різного роду пошкодження.
Детальніше з умовами обміну та повернення, можна ознайомитись в документі "Угода користувача" (пункт 9)
або зателефонуйте нам:

+38 (044) 229-11-60
Vodafone:
+38 (099) 408-62-62
Київстар:
+38 (067) 615-56-48