Green Marketing Forum 2016 .

Конференція цього року була цікава по-особливому - вона була присвячена маркетингу. 13 спікерів, 3 майстер-класу, 13 стендових презентацій. На конференції піднімалися важливі теми серед фахівців «зеленого» бізнесу: управління клієнтською базою, інтерент-продажу, електронні розсилки, маркетинг в соціальних сетях_more_, управління персоналом і багато-багато іншог — Тел: (044) 229-11-60 — спеціалізований інтернет-магазин товарів для саду, городу та ландшафту Лето"> Green Marketing Forum 2016 .

Конференція цього року була цікава по-особливому - вона була присвячена маркетингу. 13 спікерів, 3 майстер-класу, 13 стендових презентацій. На конференції піднімалися важливі теми серед фахівців «зеленого» бізнесу: управління клієнтською базою, інтерент-продажу, електронні розсилки, маркетинг в соціальних сетях_more_, управління персоналом і багато-багато іншог — Тел: (044) 229-11-60 — спеціалізований інтернет-магазин товарів для саду, городу та ландшафту Лето"> Green Marketing Forum 2016 .

Конференція цього року була цікава по-особливому - вона була присвячена маркетингу. 13 спікерів, 3 майстер-класу, 13 стендових презентацій. На конференції піднімалися важливі теми серед фахівців «зеленого» бізнесу: управління клієнтською базою, інтерент-продажу, електронні розсилки, маркетинг в соціальних сетях_more_, управління персоналом і багато-багато іншог — Тел: (044) 229-11-60 — спеціалізований інтернет-магазин товарів для саду, городу та ландшафту Лето">

Кошик
Кошик порожній
Назад

Початок зими разом з Green Marketing Forum 2016!

123
21.12.2016

Початок зими видався для Торгового Дому «Літо» дуже захоплюючим і пізнавальним. 1 грудня ми взяли участь в одному з найбільш масштабних подій в сфері «зеленої» індустрії - Green Marketing Forum 2016 .

Конференція цього року була цікава по-особливому - вона була присвячена маркетингу. 13 спікерів, 3 майстер-класу, 13 стендових презентацій. На конференції піднімалися важливі теми серед фахівців «зеленого» бізнесу: управління клієнтською базою, інтерент-продажу, електронні розсилки, маркетинг в соціальних сетях, управління персоналом і багато-багато іншого.

Крім цікавих доповідей учасників була можливість представити свою продукцію у вигляді стендової презентації, ніж власне ми і скористалися.

Хочеться ще більше розвиватися, відвідуючи такі заходи. Можливість ділитися знаннями і отримувати натомість цінний досвід стимулюють до створення нових стратегій для реалізації аграрного бізнесу.

Більше фото з заходу дивіться тут .

0 0)